KUMAŞTAN OYUNCAK EV YAPIMI



Kumaştan yumuşacık bir oyuncak ev yapmaya ne dersiniz?


Lilac Linen Fabric House




  Parçaları gördüğünüz gibi kesip dikiş paylarını bırakmayı unutmuyoruz.



Fabric House Sewing Tutorial Step One 


önce bacayı dikip içini doldurdukran sonra, çatıyı oluşturacak parçaların arasına sabitliyoruz.









Fabric House Sewing Tutorial Step Six
   Ön ve arka parçaları da önce iğneyle yerlerine alıp sabitliyoruz.
 Fabric House Sewing Tutorial Step Seven

Fabric House Sewing Tutorial Step Nine
  Şimdi sıra yan parçalarda.






 Kumaş House Dikiş Öğretici Adım Nine



Kumaş House Dikiş Öğretici Adım Ten



Yan parçaları, ön ve arka parçalarla ve çatıyla birleştiriyoruz

Kumaş House Dikiş Öğretici Adım Oniki
önyüzünü çevirip, köşeleri ve dikiş yerlerini düzeltiyoruz.

Kumaş Ev Dikiş Eğitimi Adım Thirteen




Fabric House Sewing Tutorial Step Fourteen

Kapı pencere ve diğer süslemeler sizin hayal gücünüze kalmış :)













Kumaş House Dikiş Öğretici Adım Onbeş
 Tabanı da dikip doldurduktan sonra oyuncak evimiz bittii :)
Fabric House Sewing Tutorial Step Sixteen
 Kaynak

1 yorum:

Lütfen yazılarımız hakkında fikirlerinizi bizimle paylaşın. Özellikle görmek istediğiniz konular varsa belirtin ki daha faydalı paylaşımlarda bulunabilelim. Sorularınız varsa yorum yazarak, ya da mail ile bize ulaşabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...